İptal ve İade Koşulları
Siparişi İptal
Etme
Siparişinizi oluşturmanızın ardından aynı takvim günü içerisinde iptal edebilirsiniz. Bunun için 0850 532 88 00 numaralı telefon numarasını arayarak Müşteri Temsilcimizle görüşüp sipariş iptali talebinizi geçebilirsiniz. Sonrasında siparişiniz iptale uygunsa temsilcimiz tarafından iptal edilecektir. Siparişin iptale uygun olması için siparişinizin depomuz tarafından toplanmaya başlanmamış olması gerekmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır ancak Kargo tarafından getirilen siparişi teslim almamanız veya teslim alarak İADE Prosedürünü yerine getirmeniz halinde de iade işlemleri gerçekleştirilecektir. Ücret iadeniz sipariş durumunuz İptal Edildi göründüğünde 24 saat içerisinde gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması bankadan bankaya değişebilmekle birlikte birkaç gün içinde gerçekleşmekte olup, detaylı takibini bankanızdan sağlayabilirsiniz.
Ürün İade Ve Değişim Koşulları
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 14 gün içinde musterihizmetleri@cazador.com.tr üzerinden değişim ve iade talebi oluşturabilirsiniz. talebinizde dikkat edilmesi gerekenler, ürünün değişim süresinin (14 gün) dolmamış olması, yıkanmamış, kullanılmamış, yıpranmamış ve tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi taktirde ürünün talebi kabul edilmeyek ve tarafınıza karşı ödemeli olarak kargo ile geri gönderilecektir. İADE VE DEĞİŞİMLERDE GİDİŞ-DÖNÜŞ KARGO ÜCRETİ MÜŞTERİYE AİTTİR. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği
takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli
olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz.
Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün
üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal
dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.